В інтернет-магазині
BM Dental ви купуєте якісний товар від кращих світових виробників. Ми працюємо безпосередньо із заводами-виробниками та офіційними постачальниками стоматологічного обладнання, що означає якість від виробника і повне гарантійне обслуговування від нас.
Гарантійне обслуговування здійснюється компанією
BM Dental.
Які умови гарантії?- Гарантія не поширюється на витратні матеріали (лампи, фільтри, картриджі, роторні групи, лампочки підсвічування інструментів, акумулятори, паси, запобіжники, щітки), частини корпусу виробу або інші частини, які мають природний обмежений період працездатності. І їх заміна оплачується окремо за розцінками сервісної компанії, уповноваженої виробником або постачальником;
- У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо встановлення або ремонт товару здійснювали особи, які не мають відповідних повноважень і кваліфікації. Підтвердженням виконаних робіт є договір на монтаж і акт введення в експлуатацію.
Як здійснити гарантійний ремонт стоматологічного обладнання?У разі виходу з ладу придбаного обладнання необхідно заповнити форму звернення або надіслати рекламацію на адресу електронної пошти
bm.dental.ua@gmail.com, вказавши дані, що дають змогу ідентифікувати ваше замовлення або рахунок-договір у системі, а також описати несправність, що виникла. Далі з вами зв'яжеться менеджер Відділу якості.
Несправне обладнання направляється співробітниками компанії з описом проблеми його функціонування до авторизованого сервісного, де технічними працівниками проводиться його діагностика, виявлення причин поломки.
При отриманні висновку про гарантійний ремонт: діагностика і ремонт здійснюються безкоштовно. Оплачується тільки доставка обладнання.